inlägg 1

Tänkte kicka igång bloggen nu. Det är ca en månad till jag åker iväg nu. Destinationen är Sälen och närmare bestämt Högfjällshotellet.

Jag fick jobbet fredags efter en avslappnad intervju med receptionsansvariga Hanna. Sen dess har det varit full fart med förberedelser. Har redan en lång packlista fixad och börjar beta av alla förberedelser. Vet inte riktigt vad jag ska göra med all tid, hade varit skönare att åka nästa vecka typ.
Bra att vara ute i god tid med en blogg i alla fall. Kan nog bli ett bra sätt för alla vänner och familj utspridda i landet och följa mig där uppe i norr.
Sälen kanske inte är världens häftigaste utmaning rent åkmässigt men jag hoppas ändå kunna hinna med en del åkning, särskilt då jag kommer jobba mycket natt och vara ledig när liftarna är öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0