lördag

Det har hunnit hända lite saker sen jag skrev sist. Idag var det premiär i backen. Ett tappert gäng gav sig iväg i morse (läs 10.30) trots utgång igårkväll. Först stack vi till Lindvallen men det var strul med listor som inte blivit mailade där så vi kunde inte få ut våra säsongskort. Vi chansade istället på Tandådalen och där var det mer lycka. Backarna lämnade mer att önska men det var härligt att komma ut och bra väder. Annars har jag under veckan hunnit med mitt första besök på Harrys, en utsökt middag på Lammet & Grisen samt att vara sjuk. De två första var lite roligare än de senare. Jag har hunnit se Högis eget husband "Rydell & Quick" tre gånger på två dagar. Har lärt mig hitta till personalmatsalen men inte så mycket längre. Intressant kunskap att det tydligen finns 9(!) Johan på hotellet och typ lika många gotlänningar så man slipper vara ensam. Längtar efter att få börja jobba nu men först väntar kick-off imorrn innan det är intro på måndag kl 15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0