friday im in love

Det är fredag och snart helg! Men här spelar det ingen roll, vi jobbar helger, vi jobbar nätter, vi jobbar på julen, nyår och däremellan. Jag gör mitt första pass i em/kväll. Ganska nervös nu men Nicole kommer vara där och stötta upp mig. Veckan har bjudit på intro. Vi var i skogen och samlade guld och lagade mat med hela Högis i tisdags (och min grupp kom inte sist även om vi verkligen försökte). I onsdags hade vi en heldag med repan innan det var middag med pizza, hamburgare och kyckling på Kalas. Det var kalas och kvällen avslutades med en spårad efterfest hos flingorna. Lagom pigg efter några timmars sömn så hade vi brand och första hjälpen igår torsdag. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0